افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه محلات

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیزدهمین مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی( T.M.C ) استان مرکزی در دانشگاه محلات محلات افتتاح گردید.

حمیدرضا رستمی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی ۱۸ بهمن‌ماه، در آئین افتتاح این مرکز گفت: این فضا، در واقع دفتری برای پذیرش دانشجویان در حوزه مهارت‌های شغلی است.

وی ادامه داد: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، از ظرفیت دانشگاه و برای دوره‌های کارگاهی از ظرفیت فنی و حرفه‌ای استفاده می‌شود و کارشناس شغلی مستقر در این مرکز، کار مشاوره و هدایت شغلی را انجام می‌دهد.

وی افزود: در ۱۱ ماه اخیر در استان، ۳۲۰۰ دانشجو در مراکز این چنینی پذیرش شده و آموزش دیده اند و این سیزدهمین مرکز است. از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای، اهدای مجوز به مراکز جوار و بین کارگاهی است. منظور از مراکز جوار، بنگاه‌های اقتصادی هستند که به آنها مجوز دسترسی به پورتال فنی و حرفه ای داده می‌شود تا ارتقای مهارت داشته باشند، البته این شرکت‌ها باید بیش از ۳۰ نفر پرسنل داشته باشند.

علی ساعدی سرپرست فرمانداری محلات نیز گفت: امیدواریم با احداث چنین مراکزی و استفاده از ظرفیت اساتید این دانشگاه، گام مثبتی جهت ارتقای مهارت دانشجویان جهت ورود به بازار کار برداشته شود.

محمود سینجعلی، مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای محلات در این مراسم اظهار کرد: این مرکز به منظور آموزش مهارت به دانشجویان راه اندازی شده و دانشگاه محلات با برخورداری از مجوز اعطا شده، می‌تواند نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای مهارتی دانشجویان اقدام کند.

نوشته شده توسط روابط عمومی دانشگاه محلات


دیگر اخبار

ارتقاء مرتبه عضو هیئت علمی دانشگاه محلات به دانشیاری

ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان + گزارش تصویری

همایش جوان آینده ساز به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار گردید

کسب مقام دومی شطرنج بازان دختر دانشگاه محلات

درخشش ووشوکاران دانشگاه محلات در مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان دانشگاه های...

همایش سواد رسانه ای با حضور اساتید و هیئت علمی دانشگاه های شهرستان در دانشگاه...

مراسم گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی...

برگزاری جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه های محلات و اراک

بررسی میدانی مشکلات جاده دانشگاه توسط اعضای شورای ترافیک استان