اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال 4001

به اطلاع میرساند امتحانات پایان ترم نیمسال 4001، بصورت مجازی و از طریق سامانه آموزش مجازی مرکز (به نشانی lms3.mahallat.ac.ir ) برگزار خواهد شد. تاریخ امتحانات از 21 دیماه لغایت 6 بهمن ماه خواهد بود. دانشجویان محترم میتوانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان، برنامه دقیق امتحانات دروس خود را (گزارش 428) شامل روز و ساعت امتحان مشاهده نمایند.

  • حضور در امتحانات پایان ترم الزامی است و در صورت ثبت غیبت در امتحان پایان ترم، نمره صفر برای دانشجو در نظر گرفته خواهد شد.
  • دانشجویان عزیز به روز و ساعت امتحان خود دقت لازم را داشته باشند چون امتحان راس ساعت مقرر در سامانه آغاز و دقیقا پس از مهلت تعیین شده بسته خواهد شد.
  • نحوه برگزاری امتحان (تستی یا تشریحی) و تنظیمات برگزاری آزمون در سامانه آموزش مجازی کاملا در اختیار استاد بوده و می تواند به سلیقه خود مبادرت به برگزاری آزمون نماید.
  • به اساتید توصیه شده است که حتما فعالیتهای کلاسی (شامل تمرین، پروژه، کوییز، میان ترم و ...) را نیز در نمره نهایی دانشجو لحاظ نمایند و نمره نهایی ترکیبی از نمره پایان ترم و ارزیابی های طول ترم باشد. در هر صورت ارزیابی نهایی دانشجو و نمره نهایی وی کاملا در اختیار استاد درس می باشد.
  • در مورد برخی سوالات تشریحی (بخصوص دروس محاسباتی) چون بایستی پاسخ سوالات توسط دانشجویان روی برگه ای نوشته شده و عکس آن در سامانه بارگذاری شود، خواهشمند است حتما برای حفظ کیفیت عکس و نیز حجم پایین فایل، برای عکسبرداری از اپلیکیشن هایی نظیر CamScanner (یا مشابه های آن) استفاده نمایید. حجم بالای عکسها مسلما باعث سخت تر شدن و دیرتر بارگیری شدن عکس و از دست رفتن وقت آزمون خواهد شد.
  • ضمنا دانشجویان محترم می توانند علاوه بر بارگذاری فایلها در سامانه آموزش مجازی، از طریق ایمیل یا فضای مجازی نیز با هماهنگی قبلی با استاد، فایل پاسخهای خود را (در همان بازه زمانی امتحان) برای اساتید خود ارسال نمایند.
  • در طول برگزاری آزمون از اساتید خواسته شده است در سامانه آموزش مجازی آنلاین بوده و از طریق سیستم پیام این سامانه (و یا از طریق فضای مجازی) با دانشجویان در ارتباط بوده و به سوالات احتمالی آنان پاسخ دهند.

با آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان عزیز

نوشته شده توسط معاون آموزشی، فرهنگی و دانشجویی


دیگر اخبار

بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه محلات در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب...

سلسله جلسات علمی فرهنگی با عنوان "کارگاه تمرین تفکر نقاد" در دانشگاه محلات...

دیدار رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با سرپرست...

انتصاب سرپرست گروه مهندسی عمران دانشگاه

انتصاب سرپرست گروه امور پژوهشی و فناوری دانشگاه

انتصاب سرپرست گروه امور آموزشی دانشگاه

انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه

انتصاب سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه

ارتقاء مرتبه عضو هیئت علمی دانشگاه محلات به دانشیاری