اطلاعیه برگزاری آزمونهای پایان ترم 991 بصورت غیرحضوری

به اطلاع میرساند امتحانات پایان ترم نیمسال 991 بدلیل وجود بیماری کرونا، بصورت مجازی و از طریق سامانه آموزش مجازی مرکز (به نشانی lms.mahallat.ac.ir ) برگزار خواهد شد. تاریخ امتحانات از 13 دیماه لغایت 29 دیماه خواهد بود. دانشجویان محترم میتوانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان، برنامه دقیق امتحانات دروس خود را (گزارش 428) شامل روز و ساعت امتحان مشاهده نمایند.

  • حضور در امتحانات پایان ترم الزامی است و در صورت ثبت غیبت در امتحان پایان ترم، نمره صفر برای دانشجو در نظر گرفته خواهد شد.
  • دانشجویان عزیز به روز و ساعت امتحان خود دقت لازم را داشته باشند چون امتحان راس ساعت مقرر در سامانه آغاز و دقیقا پس از مهلت تعیین شده بسته خواهد شد.
  • نحوه برگزاری امتحان (تستی یا تشریحی) و تنظیمات برگزاری آزمون در سامانه آموزش مجازی کاملا در اختیار استاد بوده و می تواند به سلیقه خود مبادرت به برگزاری آزمون نماید.
  • به اساتید توصیه شده است که حتما فعالیتهای کلاسی (شامل تمرین، پروژه، کوییز، میان ترم و ...) را نیز در نمره نهایی دانشجو لحاظ نمایند و نمره نهایی ترکیبی از نمره پایان ترم و ارزیابی های طول ترم باشد. در هر صورت ارزیابی نهایی دانشجو و نمره نهایی وی کاملا در اختیار استاد درس می باشد.
  • در مورد برخی سوالات تشریحی (بخصوص دروس محاسباتی) چون بایستی پاسخ سوالات توسط دانشجویان روی برگه ای نوشته شده و عکس آن در سامانه بارگذاری شود، خواهشمند است حتما برای حفظ کیفیت عکس و نیز حجم پایین فایل، برای عکسبرداری از اپلیکیشن هایی نظیر CamScanner (یا مشابه های آن) استفاده نمایید. حجم بالای عکسها مسلما باعث سخت تر شدن و دیرتر بارگیری شدن عکس خواهد شد.
  • ضمنا دانشجویان محترم می توانند علاوه بر بارگذاری فایلها در سامانه آموزش مجازی، از طریق ایمیل یا فضای مجازی نیز فایل پاسخهای خود را (در همان بازه زمانی امتحان) برای اساتید خود ارسال نمایند.
  • در طول برگزاری آزمون از اساتید خواسته شده است در سامانه آموزش مجازی آنلاین بوده و از طریق سیستم پیام این سامانه (و یا از طریق فضای مجازی) با دانشجویان در ارتباط بوده و به سوالات احتمالی آنان پاسخ دهند.
  • بدلیل جلوگیری از ایجاد ترافیک بر سرور دانشگاه و ایجاد مشکل در ارتیاطات اینترنتی در ایام امتحانات، دسترسی به فایلهای دروس در ایام امتحانات از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر مسدود خواهد شد.

حامد بهجت


دیگر اخبار

ارتقاء مرتبه عضو هیئت علمی دانشگاه محلات به دانشیاری

ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان + گزارش تصویری

همایش جوان آینده ساز به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار گردید

کسب مقام دومی شطرنج بازان دختر دانشگاه محلات

درخشش ووشوکاران دانشگاه محلات در مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان دانشگاه های...

همایش سواد رسانه ای با حضور اساتید و هیئت علمی دانشگاه های شهرستان در دانشگاه...

مراسم گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی...

برگزاری جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه های محلات و اراک

بررسی میدانی مشکلات جاده دانشگاه توسط اعضای شورای ترافیک استان